Сервіс та гарантії

 

 

Гарантії

При виявленні вади або неукомплектованість товару, споживач насамперед повинен звернутися в сервісний центр заводу - виробника, якщо зв'язатися з ними не вдалося, зверніться в магазин, де Ви купували товар.
 

  • Чи є у вас можливість повернути товар: Так
  • Протягом якого терміну можна повернути товар: 14 днів
  • Хто оплачує доставку в разі повернення товару: Покупець
  • Яким способом здійснюється повернення коштів: Переказ на карту, готівковий розрахунок
  • У яких випадках товар можна повернути: В разі заводського браку
  • В яких випадках товар не підлягає поверненню: У разі пошкоджень, викликаних недбалим зверненням
  • Чи є у вас гарантії на товар: Терміни гарантії 2,5 роки

 

У разі браку які є варіанти дій: 

  1. Повернення товару продавцеві і повернення грошей
  2. Заміна товару на аналогічний без браку
  3. Ремонт товару за рахунок продавця

 

Які документи потрібні в разі повернення неякісного товару (з браком):

  • паспорт;
  • гарантійний талон (заповнений).

 

Куди звертатися (писати або дзвонити) якщо потрібно повернути товар: в сервісний центр заводу виробника за номером +380 (68) 910 41 82

 

 

Сервіс

 

При оформленні гарантійного ремонту потрібні:

 

  • Талон контролю прийому якості; Контрольний талон на установку котла (з усіма відмітками встановлює організації);
  • Талон на гарантійний ремонт з відміткою дати про продаж товару, що купується (всі талони знаходяться на останніх сторінках посібника з експлуатації).
  • Телефон або інші координати встановлює організації (для визначення правильності установки котла)
  • Акт пожежників про приймання димоходу на поточний рік.

 

Для визначення дефекту купленої продукції, необхідні фотографії (хорошої якості):

 

  • Фото в 2-3х ракурсах в повний розмір товару;
  • Фото маркування клейма зварника (для котлів) або супровідний талон якості;
  • Фото самого дефекту в 3-х ракурсах;

 

Співробітники нашої компанії ретельно перевіряють цілісність і комплектацію товару перед відправкою.

Наша компанія перевіряє товари при відвантаженні споживачеві, що знижує до мінімуму ризик відхилення гарантійного ремонту, якщо такий необхідний.

Купуючи товар в інтернет - магазині, не виключені випадки ремонту по гарантії (при можливому заводський брак або неукомплектованість товару).

 

Але не всі випадки ремонту, є гарантійними, наприклад:

 

  • порушення правил експлуатації, які прописані в паспорті;
  • комплектації, які не можуть бути сумісні з певним видом товару;
  • неуважними перевірка кількості товарних місць, при отриманні на відділенні служби доставки.
  • неправильне зберігання товару і його перевезення і т. д.
Зворотний дзвінок
image
Замовити без оформлення. Просто залишити телефон і консультант вирішить всі питання по оформленню замовлення